ג'ורג ורור יהלומי מעבדה

מושגים חשובים בתחום ליטוש יהלומים

ג'ורג' ורור מסביר עוד כמה דברים חשובים על יהלומים

בליטוש יהלומים, המטרה היא ליצור אבן חן יפה עם אש וברק גבוהים, מסביר ג'ורג' ורור. יהלום מעוצב היטב יקלוט אחוז גדול מהאור הנכנס דרך הכתר ויקפיץ אותו מבפנים. בנוסף הוא יחזיר אותו לעין הצופה בתצוגה מסנוורת של אש ונצנוץ. ככה זה  כשיש יהלום מלוטש ומעוצב כמו שצריך.

יהלומים. ג'ורג' ורור. ליטוש יהלומים.

כדי שזה יקרה, כל ההיבטים צריכים להיות בהתאמה תלת מימדית זה עם זה, הנקראת סימטריה אופטית או דיוק אופטי. לרוע המזל, חלק מההיבטים אינם מיושרים בצורה מושלמת, והפגמים הנובעים מפחיתים את יכולתו של היהלום ללכוד ולהחזיר אור ולהוריד את הברק והניצוץ הכללי שלו.

בתחום ליטוש היהלומים צצו מספר מושגים חשובים. אלה כוללים את מנגנוני הבלאי האטומיים והמיקרוסקופיים המתרחשים בעת ליטוש יהלום. כמו כן, חשוב להבין את תפקידו של משטח הסקיף בליטוש יהלומים. בנוסף, חיוני לפתח טכניקות ליטוש יהלומים חדשות כדי להתגבר על אתגרים קיימים.

כך למשל, יש לנקות את הסקיף באופן קבוע כדי למנוע ממנו להפוך לירוק, מצב שמוביל לשבר תרמי ביהלום. בנוסף, קשיות היהלום משתנה בהתאם לכיוון הקריסטלוגרפי שלו. זה מקשה על חיתוך וליטוש יהלומים במישורי כיוונים מסוימים.

שיקולים חשובים נוספים הם הצורך באמצעי אבטחה חזקים ועמידה בתקנות איכות הסביבה. לבסוף, התעשייה צריכה לגוון את היצע המוצרים שלה כדי להגדיל את זרמי ההכנסות. לדוגמה, חברות יכולות להתרחב למכירות מקוונות של יהלומים מלוטשים או אבנים יקרות אחרות.

לקרוא עוד: ג'ורג' ורור אתר.

שתפו פוסט זה

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email